Uw winkelwagen
Er zijn geen items meer in uw wagen
- Marcel
- Veel gestelde vragen
- 0 likes
- 660 weergaven
- 0 comments
- mail, email, spam
U heeft een account aangemaakt en/of een bestelling geplaatst, maar u krijgt geen bevestiging via e-mail.
Dit kan feitelijk 3 mogelijke oorzaken hebben:
- U heeft bij het aanmaken van uw account een typfout gemaakt in het e-mail adres. Controleer uw e-mail adres in uw account. Soms zien wij de typfout ook (als het een gebruikelijke typefout is althans, bijvoorbeeld @gail.com ipv @gmail.com) en zullen we deze zelf corrigeren. Anderen zijn niet duidelijk en kunnen wij dan helaas ook niet corrigeren).
- Uw provider ziet onze mail als spam en zal het niet doorlaten. Onze mailserver gebruikt een correct SPF-record, dus uw provider zal deze door moeten laten.
- Uw provider of uw eigen e-mailprogramma ziet de e-mail als (mogelijke) spam en zal deze in uw spamfolder zetten. U vindt aldaar de e-mails terug.
Comments (0)